لوگو دکتر آس با سجاد عارفی نیا مرجع ورزش ایران، مبتکر بیزینس هوش مصنوعی خدمات ورزشی با ارائه برنامه تمرین تغذیه مکمل مربی باشگاه

" عنوان دکتر آس"

ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

" چکیده مقاله دکتر آس"

شما می توانید از این ماشین حساب برای تخمین کالری سوزانده شده هنگام استفاده از تردمیل یا هنگام پیاده روی در بیرون (حتی در راه رفتن روی تپه یا مسیر شیب دار) استفاده کنید.

نویسنده و محقق : سجاد عارفی نیا

مرجع ورزش ایران مرکز خدمات ورزشی ایران دکتر آس با سجاد عارفی نیا

فهرست مطالب

درآمدزایی در دکتر آس مرجع ورزش ایران سریعترین راه :

ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

" شرح دکتر آس"

* دقت کنیم چیزی که یاد میگیریم علمی درست و رو به رشد باشه نه مباحثی که در فضاهای مجازی به صورت غیر علمی گفته میشه خصوصا در مورد ورزش و سلامتی، پس با مقالات من در دکتر آس همراه باش *

ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

شما می توانید از این ماشین حساب برای تخمین کالری سوزانده شده هنگام استفاده از تردمیل یا هنگام پیاده روی در بیرون (حتی در راه رفتن روی تپه یا مسیر شیب دار) استفاده کنید.

پیاده روی یکی از در دسترس ترین و در عین حال دست کم گرفته شده‌ترین اشکال فعالیت بدنی است. احتمالاً هزاران بار این جمله معروف “۱۰۰۰۰ قدم در روز شما را لاغرتر و سالم تر می‌کند” را شنیده‌اید. اما باید اعتراف کنیم که محبوبیت این شعار کاملا شایسته است! اگرچه کل ۱۰ هزار قدم ممکن است برای برخی کمی زیاده‌روی باشد (رفرنس)، اما درست است که پیاده‌روی حداقل ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ قدم در روز دارای چندین مزیت برای سلامتی است، علاوه بر این که یک نوع ورزش بدنی ارزان، در دسترس و راحت است! ???? ????

در دکتر آس، هدف من دسترسی و راحتی در مرجع ورزش ایران هست، از این رو این ماشین حساب کالری پیاده روی ایجاد شد. این ابزار شما را با عادات پیاده روی آشنا می کند و بر اساس آنها، تعداد کالری سوزانده شده در این فرآیند و همچنین وزن از دست رفته را تخمین می‌زند. شما همچنین اطلاعاتی در مورد مهمترین فواید پیاده روی پیدا خواهید کرد و امیدواریم که انگیزه داشته باشید تا آن را انجام دهید!

شما می‌توانید از این ماشین حساب به دو صورت استفاده کنید: یا برای تخمین از دست دادن کالری تردمیل یا کالری سوزانده شده در راه رفتن (مثلاً وقتی سگ خود را پیاده روی می کنید). همانطور که ماشین حساب شیب سطح را در نظر می‌گیرد، می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه تا حد امکان دقیق خواهد بود.

به ماشین حساب BMI  و ماشین حساب چربی سوزی نیز نگاهی بیندازید !

در نهایت، ماشین حساب کالری سوزانده شده را بررسی کنید تا ببینید با فعالیت‌های دیگر چقدر کالری می‌سوزانید.

پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

هر بار که هر تمرینی مانند پیاده روی یا دویدن انجام می دهید، مقداری کالری می‌سوزانید. مقدار آن به چند عامل بستگی دارد: سرعت شما، مدت زمان تمرین، وزن شما و شیب. به طور شهودی، اگر نمره منفی باشد (شما در حال کاهش هستید)، کالری کمتری نسبت به شیب مثبت می‌سوزانید.

این ماشین حساب کالری پیاده روی از معادلات مبتنی بر داده های ارائه شده در مطالعه “هزینه انرژی دویدن” توسط R. Margaria، P. Cerretelli، P. Aghemo و G. Sassi استفاده می کند. معادلات توسط shapesense.com استخراج شد.

چگونه از ماشین حساب کالری پیاده روی استفاده کنیم؟

  1. وزن فعلی خود را وارد کنید. تقلب نکن! ????
  2. شیب سطح پیاده روی را به درصد وارد کنید. اگر در سربالایی راه میرفتید، شیب باید مثبت باشد. اگر در سراشیبی راه میرفتید شیب منفی است.
  3. دو مورد از مقادیر زیر را وارد کنید: مسافت پیاده‌روی، زمانی که طول کشید، یا میانگین سرعت. ماشین حساب کالری پیاده روی به طور خودکار سومین کالری را به تنهایی محاسبه می‌کند.
  4. این تمام اطلاعاتی است که شما نیاز دارید – ماشین حساب کالری تردمیل تعداد کالری سوزانده شده در راه رفتن را نیز برای شما نشان می‌دهد!
  5. آخرین مقداری که ماشین حساب پیدا می‌کند وزنی است که در صورت سوزاندن این مقدار کالری از دست می‌دهید. این به سادگی تعداد کیلوکالری تقسیم بر ۷۷۰۰ (در صورت استفاده از کیلوگرم) است.

فواید پیاده روی چیست؟ آیا واقعا ارزشش را دارد؟ آره!

مزایای سلامتی پیاده روی بسیار گسترده است. این فعالیت ساده می‌تواند تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد کند – از چیزی به سادگی کمک به عملکرد بهتر مفاصل تا چیزی به بزرگی کاهش خطر ابتلا به بسیاری از شرایط بالقوه تهدید کننده زندگی . اگر برای شروع بیشتر به راه رفتن به انگیزه بیشتری نیاز دارید، در اینجا چند نمونه وجود دارد که ممکن است برایتان الهام بخش باشد.

  • طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۹، تنها ۴۴۰۰ قدم در روز می تواند به طور قابل توجهی میزان مرگ و میر را طی چهار سال پیگیری در زنان مسن کاهش دهد (رفرنس). دفعه بعد که به پیاده روی می روید، حتما مادر یا مادربزرگتان را با خود ببرید!
  • مطالعه ای که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد نشان داد افرادی که روزانه ۱۰۰۰۰ قدم پیاده روی می‌کنند نسبت به افرادی که حداکثر ۴۰۰۰ قدم دارند احتمال کاهش وزن محسوس بیشتری دارند. نتیجه می‌دهد!
  • تحقیقات انباشته شده در طول سال ها نشان می دهد که به طور کلی، پیاده روی ممکن است نقش مهمی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی داشته باشد (رفرنس) – بدون توجه به سن و جنسیت.
  • به نظر می رسد که پیاده روی می‌تواند کمکی ضروری برای مقابله با دیابت باشد، زیرا ورزش عالی برای کاهش سطح قند خون، به ویژه در بیماران نوع ۲ است.
  • پیاده روی در کاهش اضطراب معجزه می‌کند . این یک مکانیسم شگفت آور ساده و در عین حال موثر است. بخشی از مغز که معمولاً مسئول رفتارهای مضطرب است، آمیگدال ، نمی تواند بر بیش از یک فعالیت تمرکز کند. وقتی روی راه رفتن تمرکز می‌کنید، احتمالاً ذهن شما به راحتی از افکار مضطرب دوباره متمرکز می‌شود. پیاده روی نه تنها برای سلامت جسمی بلکه برای سلامت روانی شما نیز مفید است!
  • آخرین اما نه کم اهمیت، اگرچه کاملا واضح است، پیاده روی استقامت و قدرت عضلانی شما را در دراز مدت بهبود می بخشد. این کار چندین مزیت دیگر به شما می‌دهد که مهم‌ترین آنها کاهش خطر تجربه درد مفاصل است و فشار وارده بر آنها را کاهش می‌دهد.

و فراموش نکنیم – پیاده روی می‌تواند یک فعالیت گروهی عالی باشد! یک دوست، والدین و حتی یک سگ بگیرید و از تجربه مراقبت از سلامتی خود با هم لذت ببرید.

در این مقاله بخوانید تردمیل یا روی زمین دویدن کدام بهتر است؟

سوالات متداول ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

10000 قدم پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

به طور متوسط، می توان گفت که پیاده روی ۱۰۰۰۰ قدم در زمانی که یک مرد متوسط است (با وزن ۷۵ کیلوگرم یا ۱۶۵ پوند) حدود ۵۰۰ کیلو کالری می سوزاند . اگر شما یک زن ریزه اندام (۵۰ کیلوگرم) هستید، مقدار آن حدود ۲۹۰ کیلو کالری است. تعداد کالری سوزانده شده به عوامل زیادی بستگی دارد: وزن و جنسیت شما. شیبی که روی آن راه رفتید - رفتن به سرازیری (شیب منفی) کالری کمتری نسبت به راه رفتن در سربالایی می سوزاند (شیب مثبت). مسافتی که طی کردید - طول یک قدم یک ویژگی فردی است. اگر معمولاً گام برمی دارید و قدم هایتان طولانی تر است، دورتر راه می روید و کالری بیشتری می سوزانید. سرعت شما – سریع‌تر رفتن فشرده‌تر است، بنابراین انرژی بیشتری از شما می‌گیرد.

آیا انجام ۱۰ هزار قدم در روز ضروری است؟

جواب کوتاه، نه است. لازم نیست هر روز ۱۰۰۰۰ قدم پیاده روی کنید، چه برای کاهش وزن و چه برای فواید سلامتی. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تعیین هدف خود در ۷۵۰۰-۸۰۰۰ قدم ایده خوبی است. این سطح خطر بیماری قلبی عروقی و مرگ و میر کلی شما را کاهش می دهد. اگر می‌خواهید این پوند اضافی را با پیاده‌روی کم کنید، ۱۰ هزار قدم یا بیشتر ممکن است ایده خوبی باشد. اگر روزانه زیاد می نشینید مراقب قدم شمار خود باشید. همچنین، بهتر است چند بار در روز برای مدت کوتاه‌تری حرکت کنید تا یک پیاده‌روی طولانی ۱۵ هزار قدمی در صبح و بقیه روز را دراز کشیده در رختخواب بگذرانید!

آیا راه رفتن با پای برهنه فوایدی برای سلامتی دارد؟

پابرهنه راه رفتن فواید سلامتی دارد : این به پاهای شما یک محرک کاملاً جدید می دهد. این منجر به تقویت عضلات پا می شود (بله، آنها وجود دارند!). پیاده روی در زمین های ناهموار همچنین باعث تقویت عضلات پاها و باسن می شود. پایین تنه قوی = خداحافظ کمردرد ! پیاده روی با پای برهنه یک چالش تعادل است. با تسلط بر آنها، یک میان تنه قوی و حس عمقی عالی (احساس عمیق بدن خود) خواهید داشت.

هر روز چقدر باید پیاده روی کنم؟

اول از همه، چیزی به نام باید راه رفتن وجود ندارد. این مفید است، و ما شما را تشویق می‌کنیم که هر روز پیاده‌روی کنید، اما در نهایت این به شما بستگی دارد. بستگی به هدف در ذهن دارد. اگر می‌خواهید بدنتان را سالم نگه دارید و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کم کنید، حدود ۴ مایل در روز یا به عبارت دیگر ۸۰۰۰ قدم را هدف بگیرید. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید بیشتر از اینکه اکنون پیاده‌روی کنید، روی پیاده‌روی تمرکز کنید. پیاده روی بیشتر باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید و در نتیجه وزن کم کنید. موفق باشید!

با پیاده روی در یک ساعت چند کالری می سوزانم؟

اگر می خواهید بدانید با پیاده روی برای یک ساعت چقدر کالری می سوزانید، نکات کمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید . اول اینکه به وزن شما بستگی دارد. این در مورد کمبود یا اضافه وزن نیست. این در مورد فیزیک است: اجسام بزرگتر (انسان) برای حرکت به انرژی بیشتری نیاز دارند. سپس به مسافتی که طی کردید توجه کنید، یعنی سرعت شما. راهپیمایی بیشتر از پیاده روی کالری می سوزاند. عامل سوم شیب است – شیب منفی (پیاده روی در سراشیبی) به اندازه صعود انرژی مصرف نمی کند. به طور خلاصه، تخمین زدن تعداد کالری هایی که در یک ساعت می سوزانید بدون هیچ داده اضافی دشوار است. با این حال، می توان گفت که برای یک فرد متوسط، تعداد کالری سوزانده شده در یک ساعت پیاده روی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلو کالری است.

رفرنسهای ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

اگر برای استفاده از ماشین حساب مشکلی داشتید عددهای خود را ارائه کنید تا ما برای شما آنالیز کنیم

ماشین حساب محاسبه کالری سوزی تردمیل سجاد عارفی نیا

محاسبه کالری سوزی تردمیل

اعداد را انگلیسی وارد کنید.

ماشین حساب کالری سوزی پیاده روی براساس شیب و سرعت

دکتر آس مرجع ورزش ایران با سجاد عارفی نیا در ورزشهای نوین از مبتدی تا پیشرفته تیم ملی

ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

 

481 اولین ستاره از چپ مرسی

" دسته های این مقاله"

" تگ های این مقاله"

" نظرات در دکتر آس "

از نگاه خودت و با علم و تجربه خودت مقاله رو با نظر و تحلیل کامل کن ...

ماشین حساب کالری سوزی تردمیل

نظر شما برای دکتر آس مهم است ..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سجاد عارفی نیا
سجاد عارفی نیا insta: sajad.arefinia

نظر شما برای دکتر آس مهم هست، با من سجاد عارفی نیا در رشد ورزش علمی و عملی کشورمان ایران سهیم باش. به تمام نظرات خودم پاسخ میدم. خودت رو در مقاله ثبت کن! بعد از ثبت نظر توسط شما، بهترین نظر و تحلیل تکمیل کننده در هر مقاله انتخاب خواهد شد، و تصویر و نام شما مانند همین قسمت در مقاله به عنوان همکار قرار داده می شود.

ثبت دیدگاه شما برای دکتر آس مهم است

بررسی و پاسخ توسط سجاد عارفی نیا

در دکتر آس کسب و کار ورزشی رو رشد بده: برند ثبت کن، آگهی بذار، رویداد معرفی کن، برنامه بفروش و ...

more insights

" مقالات مرتبط و تازه دکتر آس "

هدف دکتر آس در بخش مقالات ارائه خاصترین مطالب آموزشی برای رشد علمی و عملی علاقمندان به ورزش است.

ماشین حساب ضربان قلب هدف
ماشین حساب ضربان قلب هدف
ماشین حساب ضربان قلب
ماشین حساب ضربان قلب
ماشین حساب آستانه بی هوازی
ماشین حساب آستانه بی هوازی
ماشین حساب کالری سوزی الپتیکال
ماشین حساب کالری سوزی الپتیکال
ماشین حساب کالری سوزی دویدن
ماشین حساب کالری سوزی دویدن
ماشین حساب کالری سوزی تردمیل
ماشین حساب کالری سوزی تردمیل
ماشین حساب کالری سوزی پیاده روی
ماشین حساب کالری سوزی پیاده روی
ماشین حساب کالری سوزی پله
ماشین حساب کالری سوزی پله
ماشین حساب کالری سوزی شنا
ماشین حساب کالری سوزی شنا
ماشین حساب کالری سوزی سونا
ماشین حساب کالری سوزی سونا
ماشین حساب افزایش وزن
ماشین حساب افزایش وزن
ماشین حساب کاهش وزن
ماشین حساب کاهش وزن
ماشین حساب MET برای ۳۹ فعالیت ورزشی
ماشین حساب MET برای ۳۹ فعالیت ورزشی
ماشین حساب حداکثر اکسیژن مصرفی دونده VO2 Max Runners
ماشین حساب حداکثر اکسیژن مصرفی دونده VO2 Max Runners
ماشین حساب یک تکرار بیشینه
ماشین حساب یک تکرار بیشینه
ماشین حساب کالری طناب زدن
ماشین حساب کالری طناب زدن
ماشین حساب کالری پیاده روی
ماشین حساب کالری پیاده روی
ماشین حساب زون چربی سوزی
ماشین حساب زون چربی سوزی
ماشین حساب بروس پروتکل METs
ماشین حساب بروس پروتکل METs
ماشین حساب مصرف کالری برپی
ماشین حساب مصرف کالری برپی

مرجع تمرین و حرکت

دانش نامه تمرین و حرکات ورزشی با آنالیز و آموزش

تمرینات با وزنه | تمرینات بدون وزنه | مرجع تمرینات

مرجع برنامه‌های تمرینی

تجویز و آموزش برنامه نویسی رشته‌های ورزشی برای اهداف مختلف

انتخاب دوره برنامه | مرجع برنامه تمرین | نمونه برنامه‌ها | الگوها و سیستمها

مرجع تغذیه مکمل رژیم

کاملترین مرجع مکمل و تغذیه به زبان فارسی با آموزش برنامه‌های غذایی

مرجع تغذیه و مکمل | دانش نامه مکمل | رژیم غذایی و تعذیه

مرجع مربیگری

آموزش مربیگری از مبتدی تا حرفه ای

راهنمایی‌ها | آسیب شناسی | روانشناسی

رشته‌های ورزشی

آشنایی و تحلیل رشته های مختلف ورزشی

بادی بیلدینگ | کراس فیت

ماشین حساب‌های ورزشی

پیشرفته و کارامد با آنالیز آنی تست‌های ورزشی سجاد عارفی نیا

آزمونهای ورزشی | ماشین حساباپلیکیشن

چالش رکورد جایزه

بنچ مارک و ثبت رکورد با امکان درآمدزایی و جایزه

بنچ مارک | رکورد

موزیک ورزشی

موزیک های ورزشی استاندارد با قابلیت دانلود و پخش

Layer 1
Top
خیریه ورزشی دکتر آس

کمک به نیازمندان ورزشی