لوگو دکتر آس با سجاد عارفی نیا مرجع ورزش ایران، مبتکر بیزینس هوش مصنوعی خدمات ورزشی با ارائه برنامه تمرین تغذیه مکمل مربی باشگاه

" عنوان دکتر آس"

ماشین حساب کالری پیاده روی

" چکیده مقاله دکتر آس"

اگر می خواهید بدانید که یک ساعت کالری را به مدت یک ساعت می سوزانید ، موارد کمی در نظر گرفته شده است. ابتدا به وزن شما بستگی دارد. این به معنای کمبود یا اضافه وزن نیست. این در مورد فیزیک است: اشیاء بزرگتر (انسان) برای حرکت به انرژی بیشتری نیاز دارند. سپس ، به مسافتی که پوشش داده اید ، توجه کنید. سرعت شما راهپیمایی کالری بیشتری را نسبت به تفرجگاه می سوزاند. عامل سوم شیب است - شیب منفی (پیاده روی در سراشیبی) به اندازه صعود انرژی مصرف نمی کند. به طور خلاصه ، تخمین تعداد کالری که در یک ساعت بدون هیچ گونه اطلاعات اضافی می سوزانید ، دشوار است. با این حال ، می توان گفت که برای یک فرد متوسط ، تعداد کالری سوخته شده در یک ساعت پیاده روی از 200-500 کیلو کالری است.

نویسنده و محقق : سجاد عارفی نیا

مرجع ورزش ایران مرکز خدمات ورزشی ایران دکتر آس با سجاد عارفی نیا

فهرست مطالب

درآمدزایی در دکتر آس مرجع ورزش ایران سریعترین راه :

ماشین حساب کالری پیاده روی

" شرح دکتر آس"

* اگه ماشین حساب برای شما کار نکرد اطلاعات رو در قسمت نظرها ثبت کن تا نتیجه واست ارائه بشه.

ماشین حساب کالری پیاده روی

پیاده روی یکی از در دسترس ترین و در عین حال دست کم گرفته شده ترین اشکال فعالیت بدنی است. احتمالاً شنیده اید که “۱۰۰۰۰ قدم در روز شما را لاغرتر و سالم تر می کند”. فراتر از احساس باید اعتراف کنیم – محبوبیت این شعار کاملا شایسته است! اگرچه ممکن است کل ۱۰ هزار قدم برای برخی کمی بیش از حد باشد، درست است که راه رفتن حداقل ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ قدم در روز، دارای چندین مزیت برای سلامتی است. پیاده روی یک نوع ورزش بدنی ارزان، در دسترس و راحت است! ???? ????

در دکتر آس، مطالب علمی و کاربردی توسط من (سجاد عارفی نیا) برای شما ارائه میشه تا حداکثر نتیجه رو از هر نوع فعالیت و ورزش داشته باشید. برای همین در بخش ماشین حسابها این ماشین حساب کالری پیاده روی ایجاد شد. این مقاله شما را با عادات پیاده‌روی‌تان آشنا می‌کند و بر اساس آن‌ها، تعداد کالری سوزانده شده در این فرآیند و همچنین وزن از دست رفته را تخمین می‌زند. شما همچنین اطلاعاتی در مورد مهم ترین فواید پیاده روی یاد خواهید گرفت و امیدوارم برای انجام آن انگیزه پیدا کنید!

شما می توانید از این ماشین حساب به دو صورت استفاده کنید: یا برای تخمین از دست دادن کالری راه رفتن روی تردمیل یا کالری سوزانده شده در راه رفتن (مثلاً وقتی سگ خود را پیاده روی می کنید). در این محاسبه ماشین حساب میزان شیب در نظر گرفته می شود پس می توانید مطمئن باشید که نتیجه تا حد امکان دقیق است.

حتماً نگاهی به ماشین حساب BMI و ماشین حساب چربی بدن نیز داشته باشید.

پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

هر بار که تمرینی مانند پیاده روی یا دویدن انجام می‌دهید، مقداری کالری می‌سوزانید. مقدار آن به چند عامل بستگی دارد: سرعت شما، مدت زمان تمرین، وزن شما و شیب. به طور شهودی، اگر نمره منفی باشد (شما در حال کاهش هستید)، کالری کمتری نسبت به مثبت می سوزانید.

این ماشین حساب کالری پیاده روی از معادلات مبتنی بر داده های ارائه شده در “هزینه انرژی دویدن” مطالعه توسط R. Margaria، P. Cerretelli، P. Aghemo و G. Sassi. معادلات توسط shapesense.com استخراج شده است.

چگونه از ماشین حساب کالری پیاده روی استفاده کنیم؟

  1. وزن فعلی خود را اندازه بگیرید. ????
  2. شیب سطح پیاده روی را به درصد محاسبه کنید. اگر در حال قدم زدن در بالا بودید ، شیب باید مثبت باشد. اگر در حال پیاده روی به سمت پایین بودید – منفی.
  3. دو مورد از این مقادیر زیر را وارد کنید: فاصله پیاده روی ، زمان لازم برای شما یا سرعت متوسط. ماشین حساب کالری پیاده روی به طور خودکار سوم را به خودی خود محاسبه می کند.
  4. این تمام داده های مورد نیاز شما است – ماشین حساب کالری تردمیل تعداد کالری سوخته شده برای شما را نیز نشان می دهد!
  5. آخرین مقدار که ماشین حساب پیدا می‌کند، وزنی است که اگر کالری زیادی را بسوزانید از دست می دهید. این به سادگی تعداد کیلو کالری های تقسیم شده توسط ۷۷۰۰ (هنگام استفاده از کیلوگرم) است.

آیا واقعا ارزشش را دارد؟ آره! فواید پیاده روی.

مزایای سلامتی پیاده روی بسیار گسترده است. این فعالیت ساده می‌تواند تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد کند – از چیزی به سادگی کمک به عملکرد بهتر مفاصل تا چیزی به بزرگی کاهش خطر ابتلا به بسیاری از شرایط بالقوه تهدید کننده زندگی. اگر برای شروع بیشتر به راه رفتن به انگیزه بیشتری نیاز دارید، در اینجا چند نمونه وجود دارد که ممکن است برایتان الهام بخش باشد.

و فراموش نکنیم – پیاده روی می تواند یک فعالیت گروهی عالی باشد! یک دوست ، پدر و مادر و حتی یک سگ را بگیرید و از تجربه مراقبت از سلامتی خود در کنار هم لذت ببرید.

سوالات متداول ماشین حساب کالری پیاده روی

10000 قدم پیاده روی چند کالری می سوزاند؟

به طور متوسط می توان گفت که پیاده روی ۱۰،۰۰۰ قدم در هنگام متوسط بودن مرد (وزن ۷۵ کیلوگرم یا ۱۶۵ پوند) در حدود ۵۰۰ کیلو کالری می سوزد. اگر شما یک زن ریزه اندام (۵۰ کیلوگرم پوند) هستید ، مقدار حدود ۲۹۰ کیلو کالری است. تعداد کالری سوخته بستگی به عوامل زیادی دارد: وزن و جنس شما ؛ شیب که در آن قدم می زنید - به سمت پایین (شیب منفی) کالری کمتری نسبت به راه رفتن به سمت بالا (شیب مثبت) می سوزاند. مسافتی که طی کردید - طول یک مرحله یک ویژگی فردی است. اگر معمولاً قدم می زنید و مراحل خود طولانی تر است ، دورتر خواهید رفت و کالری بیشتری می سوزانید. وت سرعت شما - سریعتر رفتن فشرده تر است ، بنابراین انرژی شما بیشتر می شود.

آیا انجام ۱۰ هزار قدم در روز ضروری است؟

پاسخ کوتاه این است: نه. شما مجبور نیستید هر روز ۱۰۰۰۰ قدم راه بروید، یا این کار را برای کاهش وزن یا مزایای سلامتی انجام می دهید. اما، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد تعیین هدف خود در ۷۵۰۰-۸۰۰۰ قدم ایده خوبی است. این سطح خطر بیماری قلبی عروقی و مرگ و میر کلی شما را کاهش می دهد. اگر می‌خواهید این پوند اضافی را با پیاده‌روی کم کنید، ۱۰ هزار قدم یا بیشتر ممکن است ایده خوبی باشد. اگر روزانه زیاد می نشینید مراقب قدم شمار خود باشید. همچنین، بهتر است چند بار در روز برای مدت کوتاه‌تری حرکت کنید تا یک پیاده‌روی طولانی ۱۵ هزار قدمی در صبح و بقیه روز را دراز کشیده در رختخواب بگذرانید!

آیا راه رفتن با پای برهنه فوایدی برای سلامتی دارد؟

پیاده روی پابرهنه از مزایای سلامتی برخوردار است: این به پاهای شما محرک کاملاً جدیدی می بخشد. این منجر به تقویت عضلات پا می شود (بله ، آنها در آنجا هستند!). قدم زدن روی زمین ناهموار همچنین عضلات پاها ، باسن و باسن را تقویت می کند. بدن تحتانی قوی = خداحافظ کمردرد! پیاده روی پابرهنه یک چالش تعادل است. با تسلط بر آنها ، شما یک هسته قوی و یکپارچه عالی (احساس عمیق بدن خود) به دست خواهید آورد.

هر روز چند مایل باید پیاده روی کنم؟

اول از همه ، هیچ چیز به عنوان اجبار به راه رفتن وجود ندارد. این مفید است، و ما شما را تشویق خواهیم کرد که هر روز راه بروید، اما در پایان - این به شما بستگی دارد. این به هدف در ذهن بستگی دارد. اگر می خواهید بدن را سالم نگه دارید و خطر قلبی عروقی را کم نگه دارید ، حدود ۴ مایل در روز یا به عبارت دیگر - ۸۰۰۰ مرحله را هدف قرار دهید. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید، باید بیشتر از آنکه اکنون قدم بزنید، روی پیاده روی تمرکز کنید. پیاده روی بیشتر منجر به سوزاندن کالری بیشتر می شود، که نتیجه آن برای شما خواهد بود. موفق باشید!

با پیاده روی در یک ساعت چند کالری می سوزانم؟

اگر می خواهید بدانید که یک ساعت کالری را به مدت یک ساعت می سوزانید ، موارد کمی در نظر گرفته شده است. ابتدا به وزن شما بستگی دارد. این به معنای کمبود یا اضافه وزن نیست. این در مورد فیزیک است: اشیاء بزرگتر (انسان) برای حرکت به انرژی بیشتری نیاز دارند. سپس ، به مسافتی که پوشش داده اید ، توجه کنید. سرعت شما راهپیمایی کالری بیشتری را نسبت به تفرجگاه می سوزاند. عامل سوم شیب است - شیب منفی (پیاده روی در سراشیبی) به اندازه صعود انرژی مصرف نمی کند. به طور خلاصه ، تخمین تعداد کالری که در یک ساعت بدون هیچ گونه اطلاعات اضافی می سوزانید ، دشوار است. با این حال ، می توان گفت که برای یک فرد متوسط ، تعداد کالری سوخته شده در یک ساعت پیاده روی از ۲۰۰-۵۰۰ کیلو کالری است.

رفرنسهای ماشین حساب کالری پیاده روی

اگه نتونستی محاسبه کنی عددهارو بده ما واست انجام میدیم آنلاین و سریع

ویتامین سی Vitamin C

ماشین حساب کالری پیاده روی

291 اولین ستاره از چپ مرسی

" دسته های این مقاله"

" تگ های این مقاله"

" نظرات در دکتر آس "

از نگاه خودت و با علم و تجربه خودت مقاله رو با نظر و تحلیل کامل کن ...

ماشین حساب کالری پیاده روی

نظر شما برای دکتر آس مهم است ..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سجاد عارفی نیا
سجاد عارفی نیا insta: sajad.arefinia

نظر شما برای دکتر آس مهم هست، با من سجاد عارفی نیا در رشد ورزش علمی و عملی کشورمان ایران سهیم باش. به تمام نظرات خودم پاسخ میدم. خودت رو در مقاله ثبت کن! بعد از ثبت نظر توسط شما، بهترین نظر و تحلیل تکمیل کننده در هر مقاله انتخاب خواهد شد، و تصویر و نام شما مانند همین قسمت در مقاله به عنوان همکار قرار داده می شود.

ثبت دیدگاه شما برای دکتر آس مهم است

بررسی و پاسخ توسط سجاد عارفی نیا

در دکتر آس کسب و کار ورزشی رو رشد بده: برند ثبت کن، آگهی بذار، رویداد معرفی کن، برنامه بفروش و ...

more insights

" مقالات مرتبط و تازه دکتر آس "

هدف دکتر آس در بخش مقالات ارائه خاصترین مطالب آموزشی برای رشد علمی و عملی علاقمندان به ورزش است.

ماشین حساب ضربان قلب هدف
ماشین حساب ضربان قلب هدف
ماشین حساب ضربان قلب
ماشین حساب ضربان قلب
ماشین حساب آستانه بی هوازی
ماشین حساب آستانه بی هوازی
ماشین حساب کالری سوزی الپتیکال
ماشین حساب کالری سوزی الپتیکال
ماشین حساب کالری سوزی دویدن
ماشین حساب کالری سوزی دویدن
ماشین حساب کالری سوزی تردمیل
ماشین حساب کالری سوزی تردمیل
ماشین حساب کالری سوزی پیاده روی
ماشین حساب کالری سوزی پیاده روی
ماشین حساب کالری سوزی پله
ماشین حساب کالری سوزی پله
ماشین حساب کالری سوزی شنا
ماشین حساب کالری سوزی شنا
ماشین حساب کالری سوزی سونا
ماشین حساب کالری سوزی سونا
ماشین حساب افزایش وزن
ماشین حساب افزایش وزن
ماشین حساب کاهش وزن
ماشین حساب کاهش وزن
ماشین حساب MET برای ۳۹ فعالیت ورزشی
ماشین حساب MET برای ۳۹ فعالیت ورزشی
ماشین حساب حداکثر اکسیژن مصرفی دونده VO2 Max Runners
ماشین حساب حداکثر اکسیژن مصرفی دونده VO2 Max Runners
ماشین حساب یک تکرار بیشینه
ماشین حساب یک تکرار بیشینه
ماشین حساب کالری طناب زدن
ماشین حساب کالری طناب زدن
ماشین حساب کالری پیاده روی
ماشین حساب کالری پیاده روی
ماشین حساب زون چربی سوزی
ماشین حساب زون چربی سوزی
ماشین حساب بروس پروتکل METs
ماشین حساب بروس پروتکل METs
ماشین حساب مصرف کالری برپی
ماشین حساب مصرف کالری برپی

مرجع تمرین و حرکت

دانش نامه تمرین و حرکات ورزشی با آنالیز و آموزش

تمرینات با وزنه | تمرینات بدون وزنه | مرجع تمرینات

مرجع برنامه‌های تمرینی

تجویز و آموزش برنامه نویسی رشته‌های ورزشی برای اهداف مختلف

انتخاب دوره برنامه | مرجع برنامه تمرین | نمونه برنامه‌ها | الگوها و سیستمها

مرجع تغذیه مکمل رژیم

کاملترین مرجع مکمل و تغذیه به زبان فارسی با آموزش برنامه‌های غذایی

مرجع تغذیه و مکمل | دانش نامه مکمل | رژیم غذایی و تعذیه

مرجع مربیگری

آموزش مربیگری از مبتدی تا حرفه ای

راهنمایی‌ها | آسیب شناسی | روانشناسی

رشته‌های ورزشی

آشنایی و تحلیل رشته های مختلف ورزشی

بادی بیلدینگ | کراس فیت

ماشین حساب‌های ورزشی

پیشرفته و کارامد با آنالیز آنی تست‌های ورزشی سجاد عارفی نیا

آزمونهای ورزشی | ماشین حساباپلیکیشن

چالش رکورد جایزه

بنچ مارک و ثبت رکورد با امکان درآمدزایی و جایزه

بنچ مارک | رکورد

موزیک ورزشی

موزیک های ورزشی استاندارد با قابلیت دانلود و پخش

Layer 1
Top
خیریه ورزشی دکتر آس

کمک به نیازمندان ورزشی